مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام:

۱۱۰۰ عزادار حسینی از خدمات امدادی هلال احمر ایلام بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با اشاره به پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی توسط ۳۹ تیم عملیاتی این جمعیت، گفت: بیش از ۱۱۰۰ نفر از عزاداران حسینی از خدمات امدادی نیروهای عملیاتی این جمعیت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 17 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمزه محمدی مقدم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، درباره پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در استان ایلام، گفت: پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی توسط ۳۹ تیم عملیاتی انجام شد و بیش از ۱۱۰۰ نفر از عزاداران حسینی از خدمات امدادی نیروهای عملیاتی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۳۹ تیم این جمعیت در قالب ۱۸۰ نیروی عملیاتی در طول مسیر برگزاری این مراسم در سراسر استان به پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام کردند.

مدیرعامل هلال‌احمر ایلام، ادامه داد: در این پوشش امدادی، تمام نیروهای عملیاتی و امدادی در مکان‌های عمومی و پرتردد و حسینیه‌ها ارائه خدمت کردند.

محمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های سلامت توسط تیم‌های سحاب هیات حضرت علی‌اکبر (ع)، ایستگاه صلواتی، توزیع غذای نذری توسط اعضای جوانان و داوطلبان از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار