کد خبر: ۱۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 12 October 2015
تابناک گیلان: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: به دلیل عزل و نصب‌های متوالی شهردار، اعضای شورا برخی از مدیران شهرداری رشت را نمی‌شناسند.

اسماعیل حاجی‌پور در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با اعتراض به عزل و نصب‌های مداوم در شهرداری شهر رشت اظهار کرد: تا چه زمانی قرار است عزل و نصب‌های مداوم در شهرداری رشت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه شهردار رشت به طور مداوم در حال عزل و نصب شهرداران مناطق است، افزود: این اقدام موجب شده تا اعضای شورا برخی از مدیران شهرداری رشت را نشناسند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه تثبیت مدیریت در شهرداری مشکل‌گشاست، تصریح کرد: اعضای شورا قصد مداخله در عزل و نصب‌های شهرداری را ندارند اما شرایط به‌گونه‌ای شده فردی که اعضای شورا صبح با وی به عنوان شهردار منطقه یک رشت صحبت کردند شب‌هنگام دیگر هیچ‌ مسئولیتی در شهرداری ندارد.

وی برخورد با چنین اقدام شهردار را ضروری دانست و یادآور شد: زمانی که اعضای شورا حتی فرد مسئول منطقه را به خاطر عزل و نصب‌های مکرر نمی‌شناسند چگونه در زمان مواجهه با مشکلی می‌توانند با مدیر مربوطه تماس برقرار کنند، چنین اقدام‌هایی توهین به اعضای شورا است.

حاجی‌پور یکی دیگر از مشکلات فعلی شهرداری رشت را انجام پرداخت‌های خارج از موعد عنوان کرد و گفت: بارها به شهردار رشت تذکر داده شده که پس از بیستم هر ماه نباید هیچ‌گونه پرداختی داشته‌باشد تا در زمان پرداخت حقوق و ... با مشکل مواجه نشویم.

وی عدم تعامل شهردار رشت با دیگر مدیران استانی را یکی دیگر از مشکلات شهرداری عنوان کرد و افزود: اگر در محله‌ای شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که بتوان خدمات گاز و ... به شهروندان ارائه شود نباید کوتاهی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به فرا رسیدن روز عصای سفید اشاره کرد و یادآور شد: نابینایان بخشی از افراد جامعه هستند و باید برای رفاه بیشتر آنها خدمات شهری مناسب فراهم شود.

وی با تصریح بر اینکه در شهر رشت هیچ‌گونه خدمات شهری مناسب برای افراد نابینا اختصاص نیافته‌است، به سهم سه درصدی جذب نابینایان در شهرداری رشت اشاره کرد و متذکر شد: در بین این افراد حتی چهره‌هایی با مدرک تحصیلی دکترا نیز وجود دارد و باید شهرداری به موضوع اشتغال آنها توجه داشته‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار