ساخت مجموعه ورزشی کارگران گناوه در مال قاید

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: درسال جاری چهار میلیارد ریال اعتبار برای ادامه پروژه مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان در روستای مال قاید اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 05 October 2015
تابناک بوشهر: حسن غلامی  افزود: این اعتبار از محل اعتبار ملی و از سوی وزارت تعان، کار و رفاه اجتماعی تامین و جذب شده است.

وی اظهارکرد: این پروژه که در دولت گذشته مصوب و براساس نظر و بررسی کارشناسان مربوط به دلیل قرارداشتن روستای مال قاید در کنار ساحل و داشتن چشم اندازی زیبا در این روستا اجرایی شد.

غلامی اضافه کرد: پروژه مذکور که از مصوبه های دولت گذشته است بده لیل وجود معارض امکان تکمیل آن فراهم نشده بود که با پیگیریهای حقوقی دوباره فعال شده است.
وی گفت: به منظور سرعت بخشی به این پروژه، سوله های ورزشی خریداری و درآخر هفته جاری برای نصب وارد این شهرستان شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه بیان کرد: دراین پروژه چمن طبیعی، مصنوعی، سالن های ورزشی، پیست دوومیدانی، زمین والیبال، تنیس و سوئیت اسکان و ساختمان اداری احداث می شود.

وی گفت: کارگران ورزشکار در اولویت استفاده از پروژه قرار دارند.

این پروژه که در سفر استانی دولت گذشته در سال 86 مصوب شد پس از مشخص شدن مکان اجرای آن در سال 90 با جانمایی و تهیه زمین به میزان 55 هزار متر مربع در روستای مال قاید ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز اما به دلیل معارضانی که ادعای مالکیت بخشی از آن را دارند، نیمه کاره رها و در دولت یازدهم فعال شد.

روستای ساحلی و گردشگری مال قاید از توابع بخش مرکزی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار