کد خبر: ۱۰۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 05 October 2015
فرمانده پلیس راه گیلان از اجرای تمهیدات ترافیکی به دلیل تشییع جان‌باختگان فاجعه منا در شهرهای لنگرود، رودسر و املش خبر داد.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است اظهار کرد: امروز پیکر مطهر جان‌باختگان فاجعه منا در شهرهای لنگرود، رودسر و املش تشییع می‌شود.

وی خواستار توجه رانندگی برای تردد در مناطق مذکور شد و افزود: پیشنهاد می‌کنیم رانندگان در ساعت‌های تشییع جان‌باختگان منا از خودروی شخصی استفاده نکنند و در صورت لزوم از مسیرهای جایگزینی که پلیس استقرار دارد، استفاده شود.

رستگار، توجه به فرمان و توصیه‌های پلیس در مناطقی که تشییع انجام می‌شود را سبب برگزاری مراسم با شکوه و در شأن جان‌باختگان فاجعه منا عنوان کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه با بیان اینکه بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها در بیشتر مناطق استان در روز گذشته گزارش شده است، تصریح کرد: رانندگان هنگام بارندگی با رعایت دقت، توجه و سرعت مطمئنه حرکت کنند و توجه نکردن به این نکته‌ها در هوای بارانی و جاده لغزنده می‌تواند حادثه‌ساز باشد.

وی از احتمال وقوع بارندگی شدید و تگرگ امروز در گیلان خبر داد و بیان کرد: اگر رانندگان در شرایط مذکور احساس می‌کنند دارای دید محدود هستند باید در گوشه امن متوقف شوند.

رستگار روشن کردن چراغ‌ها و فلاشرها در هوای بارانی را کمک‌ کننده عنوان کرد و گفت: دیدن و دیده شدن در شرایط طوفانی یا باران‌های شدید حائز اهمیت است.

به گزارش فارس، ساعت 15 امروز جان‌باختگان فاجعه منا از مسجد اعظم تا گلزار شهدای املش تشییع می‌شوند.

همچنین جان‌باختگان فاجعه منا ساعت 14 و 30 دقیقه از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا میدان مرکزی لنگرود تشییع می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار