کد خبر: ۱۰۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 04 October 2015
مراسم تشییع پیکر تعدادی از حجاج جانباخته گیلانی از میدان شهدای ذهاب رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تشییع پیکر 3 نفر از حجاج جانباخته گیلانی در فاجعه منا دقایقی پیش از میدان شهدای ذهاب رشت «شهرداری رشت» آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه گیلان هر لحظه حضور خود در میدان شهدای ذهاب رشت را پررنگ‌تر می‌کنند و به تدریج بر تعداد جمعیت اضافه می‌شود و فریاد بی‌کفایتی برگزارکنندگان مراسم حج واجب را سر می‌دهند.

مراسم تشییع تا میدان بسیج صیقلان ادامه می‌یابد و پیکر برای تدفین به شهرستان‌های محل سکونت خود انتقال می‌یابد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان در حاشیه مراسم تشییع پیکر جانباختگان فاجعه منا به خبرنگار فارس اظهار کرد: شهدای منا از میدان بسیج صیقلان به شهرهای لنگرود و رامسر منتقل می‌شوند.

محمد احمدی‌پور با بیان اینکه 25 نفر جانباخته از کاروان رودسر هستند، افزود: تمام این جانباختگان گیلانی نبودند و هفت نفر از آنها مربوط به رامسر و تنکابن هستند که از کاروان رودسر به سفر حج اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امروز پیکر سه نفر از حاجیان جانباخته گیلانی تشییع می‌شود، تصریح کرد: پیکر هفت نفر جانباخته دیگر وارد کشور شده که پس از انجام کار قانونی وارد گیلان می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم یادبود قربانیان فاجعه منا عصر امروز در رشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بقیه پیکر  قربانیان فاجعه منا فردا در لنگرود تشییع می‌شود.

به گزارش فارس، هر لحظه بر تعداد مردم برای استقبال از پیکر پاک جانباختگان در میدان شهدای ذهاب رشت افزوده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار