در این دیدار که عصر سه شنبه و در یک هوای سرد و نیمه ابری در زمین ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد تیم شهرداری این شهر مقابل میهمان خود به برتری یک بر صفر دست یافت تا همچنان به روند صدرنشینی در لیگ ادامه دهد.
کد خبر: ۱۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ 04 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان استان گیلان و از هفته ششم این رقابت ها، تیم صدرنشین شهرداری رودسر مقابل تیم رده دوم جدول نصر رشت پیروز شد.

در این دیدار که عصر سه شنبه و در یک هوای سرد و نیمه ابری در زمین ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد تیم شهرداری این شهر مقابل میهمان خود به برتری یک بر صفر دست یافت تا همچنان به روند صدرنشینی در لیگ ادامه دهد.

در نیمه نخست هر دو تیم موقعیت های فراوانی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما حملات تیم میهمان زهر دارتر از حریف بود بطوریکه آشفتگی و تزلزل در خط دفاعی شهرداری رودسر باعث ایجاد خلق موقعیت برای تیم حریف می شد اما آنان نتوانستند موقعیت های بدست آمده را تبدیل به گل کنند و در این بازی دروازه بانان هر دو تیم موقعیت های بیشماری را از مهاجمان گرفتند.

نیمه نخست بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم باز هم در بیشترین دقایق مالکیت توپ و میدان با تیم میهمان بود اما این تیم شهرداری رودسر بود که از معدودترین موقعیت های بدست آمده استفاده و نتیجه را به نفع خود تغییر داد؛ گل تیم فوتبال شهرداری رودسر در واپسین لحظات بازی و در دقیقه 86به ثمر رسید و در پی ارسال توپ از جناح راست روی دروازه حریف، سینا رحمتی با ضربه سر دقیق و تماشایی و به دور از دسترس دروازه بان، توپ را وارد دروازه میهمان کرد و این بازی در نهایت با همین برتری یک بر صفر بسود تیم میزبان پایان یافت .

شهرداری رودسر با این برد 16 امتیازی شد و نصر رشت در امتیاز 10 باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان نصر رشت پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ما با برنامه در این بازی ظاهر شدیم اما بچه های ما در زدن ضربات نهایی بد عمل کردند و بر خلاف جریان بازی نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

امیر مهدی زاده افزود: تیم میزبان از تک موقعیت خود نهایت بهره را جست و آن را تبدیل به گل کرد و در روزی که مستحق باخت نبودیم، نتیجه را واگذار کردیم و به تیم شهرداری رودسر بابت این برد تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان شهرداری رودسر نیز پس از پایان بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازی برای هر دو تیم که در بالای جدول حضور داشتند، بسیار سخت و مهم بود ، تیم ما در نیمه نخست فرصت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشدیم.

ابراهیم میر جاوید کار اضافه کرد: اما در نیمه دوم و با توجه به نقاط ضعف تیم حریف و با تعویض های حساب شده، توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم ضمن اینکه تیم حریف نیز بازی بسیار خوب و قابل تقدیری از خود به نمایش گذاشتند.

در لیگ دسته اول فوتبال جوانان استان گیلان، 11 تیم حضور دارند.

شهرستان رودسر در شرق استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار