کد خبر: ۱۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 28 September 2015

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، به مسجد سلیمان سفر نکرد و مقابل این تیم حاضر نمی شود .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال داماش گیلان و نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصر امروز دوشنبه باید در مسجد سلیمان رو در روی هم قرار می گرفتند .
برغم اینکه چند روز گذشته بلیط سفر این تیم به مسجد سلیمان تهیه و همچنین هتل محل اقامت این تیم در آن شهر رزرو شده بود ، اما تیم داماش گیلان به مسجد سلیمان سفر نکرد .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در این خصوص گفت : با توجه به اینکه بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان را به تمرینات بازگرداندیم ، اما از سفر به مسجد سلیمان و بازی مقابل نفت این تیم خود داری کردند .
مجید جهانپور افزود : به دلیل اینکه هیچگونه پولی به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان پرداخت نشده ، اعضای این تیم تصمیم گرفتند در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان حضور نیابند .
وی ادامه داد : متاسفانه اکثر بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان از مخارج معمولی و پیش پا افتاده نیز عاجزند و با وضعیت مالی بسیار بدی مواجه هستند و ما نمی توانیم توقع بیجا از بازیکنان داشته باشیم .
وی بیان کرد : تیم فوتبال داماش گیلان بدون بدنسازری و انجام بازی تدارکاتی و با مشکلات فراوان وارد مسابقات شد و بازیکنان این تیم نیز از دل و جان مایه گذاشتند اما کسی سراغ این بازیکنان را نگرفته و امروز نیز که در رشت هستیم و به مسجد سلیمان سفر نکردیم کسی جویای این کار نشده است .
تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، با کسب هفت امتیاز در مکان شانزدهم جدول 20 تیمی این رقابت ها قرار دارد .
اگر تیم فوتبال داماش گیلان در دو دیدار مقابل حریفان خود حضور نیابد از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حذف خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار