کد خبر: ۱۰۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 26 September 2015
عضو شورای شهر رشت گفت: شورای مرکزی کمیته مردمی نجات داماش گیلان با نام "کمند" تشکیل شد و طی آن تصمیمات چگونگی فعالیت این گروه مشخص شد.

رضا رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه وظیفه تمام نهادهای اجتماعی و سیاسی استان است که به داماش کمک کنند، اظهار داشت: کمیته‌ای برای کمک به این تیم پرهوادار به نام کمیته نجات داماش گیلان با نام اختصاری کنند تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: افراد سرشناسی از تمام چهره‌های اجتماعی و فارغ از گرایش‌های سیاسی در این کمیته عضو هستند و هدف همه ما نجات داماش از بحرانی است که در این چند سال در آن گرفتار شده است.

عضو شورای شهر رشت در ارتباط با ماهیت این تشکل گفت: کمیته مردمی نجات داماش گیلان در جلسه‌ای با تصمیم تعدادی از دلسوزان تیم فوتبال داماش برگزار شد و بعدازظهر پنجشنبه 2 مهرماه 94 با صدور بیانیه‌ای به‌منظور یاری طلبی از مسئولان و نمایندگان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد.

رسولی در ارتباط با برنامه‌های این کمیته گفت: طبق صورت جلسه، قرار است نخستین نشست رسمی کمند با مسئولین سیاسی و اجتماعی استان در اسرع وقت و با حضور آقای مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شود.

وی در ادامه اظهار داشت: به‌زودی نسبت به تهیه بسته پیشنهادی جهت ارائه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شامل مزیت‌های قانونی در معافیت مالیاتی و مباحث تبلیغاتی و عام المنفعه اقدام خواهد شد.

سخنگوی کمند در ادامه گفت: با تصمیم اعضای شورای مرکزی کمیته مردمی نجات داماش گیلان، برای صیانت و تأکید بر نام داماش گیلان، پسوند گیلان نیز به کمند اضافه شد و این تشکل در ادامه با نام کمند گیلان به فعالیت خواهد پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار