سارق مسلح‌ در يكي از روستاهاي اراك دستگير شد

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يك نفر سارق مسلح محموله خودرويي در مخفيگاهشان در يكي از روستاهاي شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 29 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "كاميار چهري" افزود: با اعلام نيابت قضائي از استان قم درباره مخفي شدن سارق مسلح يك محموله خودرويي و دو نفر مالخر در شهرستان اراك، بررسي تخصصي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان و تيم اعزامي از اين استان قرار گرفت.
وي یادآورشد: در پيگيري هاي تخصصي پليس، مخفيگاه سارق در يكي از روستاهاي شهرستان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه اين فرد به همراه يكي از دوستانش دستگير و مقدار ۱۱كيلوگرم ترياك و يك قبضه سلاح شكاري از مخفيگاه آنان كشف شد.
اين مقام انتظامي گفت: با آغاز تحقيقات و بازجويي از اين افراد، دو نفر مالخر نيز در رسيدگي به اين پرونده دستگير و متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل تيم اعزامي از استان قم شدند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به هوشمند و ارتقاء روش هاي علمي در كشف جرايم از سوي كارآگاهان پليس استان اظهارداشت: شهروندان مي توانند در ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد قاطع با هنجارشكنان، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار