اجرای ۷۰ عنوان برنامه‌ ویژه هفته دفاع مقدس در اراک

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از اجرای ۷۰ عنوان برنامه‌ ویژه هفته دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ 17 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ غلامرضا کریمی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزارشد،اظهار داشت: ظرفیت دفاع مقدس بالا است و باید از این گنجینه غنی و پربها نهایت بهره‌گیری را کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: سهم استان مرکزی در تجلیل از جامعه ایثارگری، ۲۰ هزار نفر است که این امر از هفته دفاع مقدس آغاز و باید تا پایان سال محقق شود.

سرهنگ کریمی بیان کرد: اجرای عهد سربازی، رژه نیروهای مسلح با همت نیروهای مسلح و با مسئولیت سپاه روح الله در خیابان قایم مقام اراک، صبحگاه مشترک به منظور ایجاد وحدت و انگیزه در نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان حوزه جهاد و مقاومت و همسران، مادران و خانواده ایثارگران، از جمله برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد:عطر افشانی گلباران قبور مطهر شهدا در نقاط شهر و روستا، یادمان‌های شهدای گمنام، سرکشی به جامعه ایثارگران، اجرای نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات محتوایی، نمایش رزمی فرهنگی، نمایشگاه کتاب، یادواره‌های محلی و شهرستانی، اردوی راهیان نور از دستگاه‌های مختلف، تئاتر خیابانی، رونمایی از موسیقی و سرود با کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، رونمایی از اراک و نشست‌های بصیرتی، از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ کریمی گفت: باید در هفته دفاع مقدس فضاسازی شهر و روستا رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرد و در این راستا هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار