مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت:

پول گندم کشاورزان استان مرکزی ظرف یک هفته پس از خرید پرداخت می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: پیش‌بینی ما بر این است که بتوانیم میزان ۳۵۰ هزار تن گندم و حدود ۳ هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان استان مرکزی خریداری و در سیلو‌ها ذخیره کنیم.
کد خبر: ۷۵۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 10 June 2019
پول گندم کشاورزان استان مرکزی ظرف یک هفته پس از خرید پرداخت می‌شود

جواد حسنی ظهر دیروز در کارگروه خرید غلات و دانه‌های روغنی استان مرکزی با اشاره به نرخ مصوب خرید گندم اظهار داشت: نرخ مصوب خرید گندم در استان مرکزی به ازای هر کیلو گندم یک هزار و ۷۰۰ تومان تعیین و روند خریداری گندم از کشاورزان استان مرکزی از تاریخ دهم خردادماه آغاز شده است.
وی افزود: طرح خرید گندم تولیدی استان مرکزی از شهرستان ساوه آغاز و میزان گندم خریداری شده از کشاورزان تا این تاریخ به بیش از ۲ هزار کیلوگرم رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تصریح کرد: کشاورزان استان مرکزی در زمینه تولید دانه‌های روغنی مانند آفتابگردان، سویا و کلزا نیز فعالیت دارند که به این سبب برای خرید دانه‌های روغنی هم نرخی به مبلغ ۳ هزار و ۴۴۰ تومان تصویب شده است.

حسنی ادامه داد: براساس آمار ارائه شده تاکنون میزان ۲۳۰ تن محصولات روغنی از قبیل: کلزا، سویا و آفتابگردان خریداری و در انبار‌ها ذخیره شده است، همچنین پیش‌بینی ما بر این است که بتوانیم میزان ۳۵۰ هزار تن گندم و حدود ۳ هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان استان مرکزی خریداری و در سیلو‌ها ذخیره کنیم.

وی عنوان کرد: براساس ابلاغیه صادرشده تمامی انبارداران و سیلودار‌ها موظفند که از ساعات آغازی روز، خرید گندم از کشاورزان را آغاز و تا آخرین ساعات روز به فعالیت در عرصه خرید گندم ادامه دهند.

مدیرکل غله و خدات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت مسئله پرداخت وجه خرید گندم به کشاورزان، اداره‌کل غله استان مرکزی در تمامی سیلو‌ها و انبار‌ها مامور‌های ذی‌حساب خود را مستقر کرده است تا به محاسبه دقیق قیمت گندم خریداری‌شده و حق‌الزحمه حمل بار بپردازند و در نهایت مبلغ تعیین‌شده در این راستا ظرف مدت یک هفته به حساب کشاورزان استان مرکزی واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار