معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

رشد ۳۶۶ درصدی کمک‌ های مردم قزوین به مراکز نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک‌ های مردم قزوین به مراکز نیکوکاری در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶۶ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۶۸۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 20 November 2018

رشد ۳۶۶ درصدی کمک‌ های مردم قزوین به مراکز نیکوکاریبه گزارش تابناک قزوین،«فرزاد فرهادی» بیان کرد: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور نیازمندان، بهره گیری از ظرفیت‌ های موجود در محله‌ ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان، اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: 14 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعالیت دارد که مردم استان در شش ماهه نخست امسال بیش از 5 میلیارد و 670 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 366 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حال حاضر 9 هزار و 750 نفر خیر و نیکوکار و یک هزار و 854 نیازمند در شبکه ملی نیکوکاری ثبت شده و این مراکز در زمینه های کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن، اشتغال و جهیزیه فعالیت می کنند.

فرهادی خاطر نشان کرد: این مراکز با مسئولیت پذیری و مشارکت هیئت عامل با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران،هیئت امنای مساجد و معتمدین محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.

وی یادآور شد: کمیته امداد استان قزوین ایجاد 13 مرکز نیکوکاری جدید در سال جاری را در برنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار