قریب به دو سوم شهر شیراز موقوفه است

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه دو سوم شهر شیراز موقوفه است، گفت: استان فارس دارای بیشترین اراضی موقوفه در كشور است.
کد خبر: ۶۱۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 12 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیر کل اوقاف فارس امروز، ۲۲ خردادماه در دیدار با شهردار شیراز با اشاره به ماهیت ادارات اوقاف و شهرداری شیراز با اشاره به جایگاه ویژه موقوفات فارس در کشور گفت: استان فارس دارای بیشترین اراضی موقوفه در كشور است به نحوی که مدیریت این مجموعه عظیم با ۳۲ اداره و دفتر نمایندگی صورت می‌گیرد.
وی افزود: قریب به دو سوم شهر شیراز موقوفه است و این نشان از روحیه نیک‌اندیشی و خیرخواهی مردم شیراز دارد و واقفان بزرگی چون نمازی، خلیلی، پوستچی و ... شهر شیراز و استان فارس را در بحث سلامت سرآمد استان‌های کشور کرده‌اند.
موسوی در ادامه در خصوص خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات شهری گفت: همکاری و تعامل شهرداری شیراز و اداره‌کل اوقاف فارس همواره با برگزاری کارگروه‌های مشترک وجود داشته است که نتایج آن تسهیل در امور ارباب رجوع و عموم مردم بوده است.
مدیركل اوقاف فارس در این راستا خواستار فعال شدن کارگروه‌های مشترک و نشست‌های تخصصی وقف و امور خیریه در ارتباط با مسائل شهر شیراز در جامعه امروز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار