ایمانیه: جشنواره ملی چند رسانه‌ای، رونق گردشگری را به دنبال دارد

استاندار فارس گفت: برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای به میزبانی شیراز، توسعه و رونق گردشگری و مسائل فرهنگی استانی و ملی که از اهداف اصلی برگزاری آن نیز هست را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ 03 September 2024
به گزارش «تابناک فارس» به نقل از ایرنا، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شیراز، ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جلسات مستمر با حضور شورای سیاستگذاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای افزود: این رویداد باید به شکلی برگزار شود که خاطره‌ای ماندگار در اذهان عموم و شرکت کنندگان برجای گذارد و همچنین نسبت به سایر جشنواره‌های مشابه سرآمد و برتر باشد.
 
او ادامه داد: لازمه تحقق این مهم، وحدت رویه است و لذا باید اختلاف سلیقه‌ها که طبیعی هم هستند کنار گذاشته شود و با وحدت رویه و تمرکز بر نقاط قوت به سمت هدف پیش بینی شده حرکت کنیم و جایگاه استان در حوزه گردشگری را ارتقا بخشیم.
 
وی، برگزاری رویدادهای ملی را حامل دستاوردهای متعددی برای استان دانست و اظهار کرد: معاون هماهنگی امور گردشگری استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی استان بناهای تاریخی که در این رویداد فرهنگی مورد استفاده و بازدید قرار می‌گیرند را مشخص کرده و بازسازی های احتمالی و مورد نیاز را اعلام کنند تا اقدامات مورد نیاز به سرعت انجام شود.
 
ایمانیه، بر لزوم تشکیل کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی این رویداد ملی که می‌تواند گوشه‌ای از ظرفیت‌های فارس را معرفی کند نیز تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد که نقش همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها در حوزه تبلیغات شهری و سایر اقدامات اطلاع رسانی شود.
 
جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار است آبانماه ۱۴۰۳ به میزبانی شیراز برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار