توقیف محموله ۴۸ میلیاردی قاچاق و کشف تریاک در فارس

فرماندهان پلیس در فارس اعلام کردند که ۳۸ کیلوگرم تریاک در ورودی شهر شیراز کشف و همچنین محموله کالای قاچاق و تجهیزات حفاری به ارزش ۴۸ میلیارد در کازرون زمین گیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ 01 September 2024
به گزارش «تابناک فارس» به نقل از ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو پژو پارس در ورودی شیراز کشف شد.
 
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان جهت انتقال مواد مخدر به سطح شهر شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از ورودی‌های شهر شیراز شناسایی و توقیف شد.

ضربت گفت: در بازرسی از این خودرو ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

توقیف محموله ۴۸ میلیاردی قاچاق و کشف تریاک در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: یک دستگاه حفاری قاچاق به ارزش ۴۸ میلیارد ریال در شهرستان کازرون کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کازرون هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خاور حامل دستگاه حفاری مشکوک شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از متوقف کردن خودرو و بررسی های بیشتر مشخص شد که این خودرو حامل یک دستگاه کمپرسور باد حفاری سنگین صنعتی قاچاق و فاقد مدارک قانونی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه، خودرو توقیف، یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار