قاسمی: موفقیت استان در کنکور سراسری بی‌سابقه است

شیراز-مدیرکل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به موفقیت دانش آموزان استان در زمینه کسب رتبه اول رشته زبان خارجی و رتبه دوم رشته هنر در کنکور سراسری ۱۴۰۳ گفت: موفقیتی که دانش‌آموزان این استان کسب کردند، بی نظیر و کم سابقه است.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷ 31 August 2024

به گزارش «تابناک فارس» به نقل از ایرنا، فرشید قاسمی در این باره افزود: علاوه بر موفقیت آیدا دوانی در رشته زبان و ستاره ایزدی در رشته هنر، در سایر رشته ها نیز تعداد قابل توجهی از دانش آموزان استان موفق به کسب رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری شدند که همه اینها بیانگر بی نظیر بودن این موفقیت است.

وی، ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و خانواده آنها ادامه داد: برای تحقق این مهم، اقدامات و برنامه‌ریزی هایی را از قبل از برگزاری کنکور در دستور کار قرار دادیم که از جمله می توان به آسیب شناسی و استخراج نقاط ضعف و قوت آزمون ها و آشنا کردن دانش آموزان پایه دهم به بالا با شیوه برگزاری آزمون ها و انواع سوالات کنکور اشاره کرد.

او اظهار کرد: علاوه بر این، با خانواده های دانش آموزان نیز هماهنگی لازم انجام شد که با مدیریت زمان، فرزندان خود را در این مسیر همراهی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس:موفقیت استان در کنکور سراسری، بی‌نظیر و بی‌سابقه است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همچنین یک برنامه ۵۰ روزه پیش بینی کردیم و برای هر روز آن یک برنامه های مشخص و دقیق در نظر گرفته و اجرا شد.

قاسمی افزود: برگزاری وبینارهای تخصصی برای دانش آموزان طی یک دوره ۱۸ روزه، تهیه نمونه سوالات و قرار دادن آنها در اختیار دانش آموزان، پیش بینی آزمون‌های شبه کنکور، شبه المپیاد و شبه نهایی برای آشنایی دانش آموزان و افزایش میزان آمادگی آنها، استفاده از ظرفیت مشاوره تحصیلی، تربیتی و انگیزشی و در نظر گرفتن مشوق های مختلف انگیزشی برای دانش آموزان از دیگر اقداماتی بود که در مسیر کسب این موفقیت در استان انجام شد.

وی، کسب این موفقیت را حاصل یک کار و تلاش جمعی دانست و اظهار کرد: به پاس تقدیر از تلاش دانش آموزان در خلق این موفقیت، برنامه تجلیل از نفرات برتر کنکور و ستارگان استان را در دستور کار داریم و هدایای نفیسی تقدیم این عزیزان خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار