معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد

فرارسیدن زودتر از موعد اوج مصرف برق در استان مرکزی

تابناک: همیاری صنایع و مدیریت مصرف برق توسط مشترکان استان مرکزی برای عبور از پیک تابستان ضروری است.
کد خبر: ۶۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 12 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی داود منصوری معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: پیک مصرف برق استان مرکزی در اواسط تیرماه امسال، به اوج مصرف برق در سال گذشته رسید.

داود منصوری با بیان اینکه بيشترين مصرف برق سال 93 در ساعت 13 روز 21 مرداد به ميزان 784 مگاوات بوده است، افزود: این در حالی است که در ساعت 13 روز 14 تیر ماه سال جاری پیک مصرف برق در استان مرکزی به 784 مگاوات رسیده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که طی سالیان گذشته ساعات اوج مصرف از شب به روز منتقل شده و مهم‌ترین دلیل آن مصارف بالای صنعتی و مصارف سرمایشی مشترکین بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های انجام شده توسط بهره‌برداری شرکت کاهش 13 مگاواتی برق را در پی داشته است، افزود: به‌کارگيري مولدهاي شرکت‌ها در توليد برق در ساعات پيک بار، تعديل روشنايي معابر ، جمع‌آوري انشعاب‌های غيرمجاز، اصلاح اتصالات سست و تست لوازم اندازه گيري ديماندي از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای پیک سایی بوده است.

منصوری با توجه به اينکه فعاليت‌هاي کاهش پيک سال 94-93 از ابتداي مهر 93 ماه در نظر گرفته مي‌شود، افزود: فعاليت‌های پيک‌سايي استان مرکزی در حوزه بهره‌برداري تاکنون بيش از سهميه مقرر شده توانیر بوده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی استان صنعتی است و بیشترین سهم مصرف برق متعلق به صنایع است، افزود: همیاری صنایع و مدیریت مصرف برق توسط مشترکان استان مرکزی برای عبور از پیک تابستان ضروری است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار