6 لاله گمنام میهمان اقلیدی ها هستند

فرمانده سپاه اقلید گفت: پیکر مطهر 6 شهید گمنام در شهرستان اقلید تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 15 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سید محمود جعفری در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال واقعاً تماشایی بود.

وی افزود: این حرکت حماسی مردم مشت محکم دوباره‌ای بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویانی که به گفته خودشان زمینه را برای «نه گفتن» مردم فراهم کرند، بود.

جعفری در ادامه از میزبانی شهرستان اقلید از 6 شهید گمنام خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پیکر مطهر شهدای گمنام دو روز میهمان این شهرستان بوده و سپس در شهرهای اقلید، دژکرد و حسن‌آباد به خاک سپرده می‌شوند.

فرمانده سپاه اقلید با اشاره به اینکه هر صندلی ریاست، حاصل خون 70 شهید است و با بیان اینکه آن‌ها خون دادند تا افتخار خدمت گذاری به مردم نصیب ما مسؤولان شود، عنوان کرد: باید در راستای ادای دین و حق این شهدا بکوشیم.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام پس از سال‌ها غربت وارد کشور می‌شوند گفت: موظف هستیم آیینی مناسب در شأن مقام شامخ شهدایی که تمام وجود و زندگی خود را برای حفظ امنیت و عزت ما در طبق اخلاص گذاشتند، برگزار کنیم.

جعفری همکاری و همراهی ادارات شهرستانی و مسؤولان را برای این آیین خواستار شد و اظهار نمود: پیکر پاک شهدای گمنام، ظهر روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه جاری وارد شهرستان شده و 3 و نیم عصر همان روز از خیابان بسیج تا میدان شهدای اقلید تشییع می‌شود.

وی از برگزاری آیین «شبی با شهدا» در شهرهای دژکرد و حسن‌آباد و اقلید در همان شب خبر داد و گفت: صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه امسال، آیین خاک‌سپاری پیکر این شهدای والامقام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار