تیم مذاکره کننده 6 اصل مطرح شده رهبری را مدنظر داشته باشند

- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام و دفاع ایشان از دلسوزی، تعصب و غیرت تیم مذاکره هسته ای ایران، ما نیز از آنها حمایت می کنیم.
کد خبر: ۵۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰ 26 June 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله اسدالله ایمانی اظهار داشت: در موضوع مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 رعایت خطوط قرمز نظام، اصول مد نظر رهبر معظم انقلاب و عزت ملت ایران اسلامی از سوی تیم مذاکره کننده کشورمان ضروری است.

وی افزود: در این مذاکرات همه به دنبال توافق خوب هستند و رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به توافق نهایی مناسب، 6 اصل و معیار را مطرح کردند که باید در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: در مذاکرات هسته ای طرف مقابل ما آمریکاست و این کشور هیچگاه بر عهد خود وفادار نبوده است و بنابراین تیم مذاکره کننده کشورمان باید به این موضوع توجه خاص داشته باشد و این که هیچ وعده ای در مذاکرات قابل قبول نخواهد بود.

آیت الله ایمانی اظهار کرد: هرگونه امتیاز دادن به طرف مقابل در مذاکرات هسته ای باید با گرفتن امتیازهایی برای کشورمان همراه باشد در غیر این صورت فریب می خوریم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: وظیفه دولت اطلاع رسانی صادقانه امور کشور به مردم است و در مساله هسته ای نیز هرگونه اقدامی باید برای مردم تبیین شود.

آیت الله ایمانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در دیدار با کارگزاران نظام، مسایل و مواردی را با صراحت و شفافیت در مورد همکاری همه مردم و مسوولان با دولت بیان کردند که همگان باید از این مهم تبعیت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار