اهدای خون ضربتی مردم فراشبند

مردم فراشبند در راستای حفظ و برپایی سنت نیکوی اهدای خون و در اقدامی انسان دوستانه با حضور در پایگاه سیار انتقال خون استان فارس در فراشبند به یاری نیازمندان به خون شتافتند.
کد خبر: ۵۱۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 28 October 2017
به گزارش تابناک فارس به نقل از نخل بیدار: مسوول پایگاه سیار انتقال خون استان فارس، با تقدیر از استقبال خوب شهروندان فراشبندی گفت: مردم فراشبند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی با حضور در پایگاه سیار انتقال خون مستقر در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان فراشبند، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم آبان، از ساعت ۸ الی ۱۲ به یاری نیازمندان به خون شتافتند.

"علی اکبر رضایی زاده” افزود: این اقدام خیرخواهانه هر ساله و در چندین نوبت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند صورت می گیرد و مردم نوع دوست فراشبند خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا می کنند .

او با تأکید بر اینکه اهدای خون در بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش وزن بسیار موثر است، گفت: با اهدای خون مستمر در بازه‌های زمانی استاندارد می‌توان علاوه بر به دست آوردن سلامتی از ابتلا به بیماری هایی چون سرطان کبد و پانکراس، حملات قلبی و سرطان ایمن ماند.

رضایی زاده همچنین گفت: اهدای خون در بهبود جریان خون و متعادل سازی آهن خون بسیار موثراست .

او افرود: در این برنامه، بیش از ۱۷۰ نفر از مردم نوع دوست فراشبند به پایگاه سیار انتقال مراجعه و پس از انجام تست و معاینه توسط پزشک مستقر در پایگاه، ۱۳۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

رضایی زاده یاد آور شد: مردم فراشبند در این حرکت خیرخواهانه، بیش از ۶۶ هزار سی سی خون به نیازمندان اهدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار