سال 84 طبقه متوسط از انتخابات استقبال نکرد و نتیجه اش آن شد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تنها انتخابی برای چهارسال آینده نیست بلکه در تعیین سرنوشت چهار دهه آینده کشور تاثیرگذار است.
کد خبر: ۴۱۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 05 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سعید شریعتی شامگاه پنجشنبه در سخنانی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شیراز افزود: باید به یاد داشت که تحریم انتخابات و عدم اقبال برخی از طبقه متوسط به مشارکت در انتخابات سال 84، کشور را از مسیر توسعه عقب انداخت.
وی اظهار کرد: با پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، می توان امید داشت که بتوان کشور را به وضعیت اقتصادی و اجتماعی سال 84 بازگرداند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده‌های غیر واقعی مطرح کرده اند و در این باره باید گفت که اگر قرار باشد معضل بیکاری حل شود باید نرخ رشد به 15 درصد برسد که این اتفاق در 4 سال محقق نخواهد شد.
وی ادامه داد: ادعای حل مشکل بیکاری در مدت چهار سال وعده ای فریب کارانه است و منطبق بر واقعیت های نظام اداری و اقتصاد کشور نیست.
شریعتی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 شاهد بودیم مردم در مناطق جنوب شهر کمتر در انتخابات مشارکت داشتند و این نشان می‌دهد اصولگرایان پایگاه رای سنتی خود را از دست داده اند.
وی ادامه داد: بعضی گمان می‌کنند با دمیدن در کوره پوپولیسم و به مزایده گذاشتن انتخابات می‌توانند رای گروه‌های کم‌تر برخوردار را به دست آورند اما سخت در اشتباه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار