نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان:

5 ورزشکار گلستان به اردوی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی دعوت شدند

نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان گفت: به اولین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی (ID) در مشهد، 5 ورزشکار گلستانی دعوت شدند.
کد خبر: ۳۴۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 18 December 2016
نایب رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان گفت: به اولین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی (ID) در مشهد، 5 ورزشکار گلستانی دعوت شدند.

لیلا نعیم آبادی اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از دوم تا دهم دی ماه برگزار می شود و ملی پوشان دعوت شده برای قرار گرفتن در فهرست نهایی نفرات اعزامی به رقابت های جهانی، تمرین و تلاش می کنند.

وی بیان کرد: کادر فنی تیم ملی 27 فوتسالیست را به این اردو دعوت کرد که محمدرضا تخشاء، حامد حدادیان‌پور، حمیدرضا یدالهی‌زاده، بهمن حدادی و حبیب‌اله بهابادی از گلستان هستند.

به گفته وی؛ مسابقات جهانی فوتسال کم توانان ذهنی فروردین ماه سال آینده در کشور پرتغال برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز سومین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد کرد. 

نعیم آبادی ادامه داد: نفرات گلستانی دعوت شده به اردو ، با توجه به تجربه بالا و برخورداری از آمادگی بدنی و قدرت تکنیکی زیاد ، دارای بخت فراوان برای اعزام به این رقابت ها هستند. 

وی گفت: در گلستان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان حضور دارند که در صورت فراهم شدن امکانات بیشتر ، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند. 

نایب رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان بیان کرد: اگر بتوانیم زمینه مدال آوری این ورزشکاران را با فراهم کردن زیر ساخت های لازم فراهم کنیم، شاهد حضور بیشتر قهرمانان جانباز و معلول گلستانی در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار