آغاز توزیع کتاب درسی در برخی مقاطع تحصیلی در سطح استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس این استان حضور خواهند یافت، گفت: بیش از ۹۵ درصد کتاب‌های درسی برای توزیع در بین مدارس وارد استان شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 07 September 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛علی درویشی  با اشاره به فراهم شدن شرایط و بسترهای لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در این استان، اظهار کرد: ۹۵ درصد کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در هر سه مقطع تحصیلی وارد استان شده و هم اکنون بر اساس ثبت نام دانش‌آموزان در بین مدارس در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های درسی از طریق مدیر مدارس بر اساس فهرست ثبت نامی هر مدرسه در بین دانش آموزان توزیع می‌شود، افزود: توزیع کتاب درسی در برخی مقاطع تحصیلی در سطح استان که ثبت نام دانش‌آموزان آن مقاطع به اتمام رسیده، شروع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر اینکه توزیع کتاب مقاطع ابتدایی در سطح مدارس در حال انجام است، افزود: کتاب‌های درسی تحویل مدیران مدارس این مقاطع در سراسر استان شده و تا قبل از مهرماه در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

درویشی با اشاره به اینکه ابلاغ تمامی معلمان و فرهنگیان برای استقرار در سطح مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف صادر شده است، ابراز کرد: در مهرماه سال جاری، بیش از ۱۱ هزار معلم در حدود بیش از یک هزار مدرسه در نقاط مختلف استان کار تدریس خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزار دانش آموز با آغاز سال تحصیلی جدید در سطح مدارس استان مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: حدود ۱۰ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی با اغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری، وارد مدارس خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ابراز کرد: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس از جمله شرایط محیطی، فضاسازی، آماده سازی کلاس‌های درس، ابلاغ معلمان به مدارس، آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مختلف برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ایجاد شده است.

درویشی از برگزاری رزمایش بازگشایی مدارس در سطح مدارس مختلف مرکز و شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این رزمایش امروز ۱۷ شهریور در راستای ایجاد آمادگی هرچه بیشتر مدارس برای حضور دانش آموزان برگزار می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار