رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبدانان؛

یک قاچاقچی زغال در شهرستان آبدانان شناسایی شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبدانان گفت: همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در حین گشت زنی یک قاچاقچی چوب و زغال را شناسائی کردند 
کد خبر: ۱۱۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ 03 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ روح الله کرمی در گفت گو با خبرنگار ما گفت: با هوشیاری نیروهای یگان ۲۰کیسه زغال در منطقه دینار کوه از وی کشف و ضبط کردند وبرای سير مراحل‌ قانونی به دستگاه قضایی معرفي شده است .

کرمی تصریح کرد: همچنین با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت چندین بشکه های زغال در منطقه ماز کرکلول و اناران شناسائی و جمع آوری شدند .

وی افزود:مجموع کشفیات طی روزهاي هفته های گذشته حدود یک تن هستند .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبدانان گفت: جمع آوری کوره های غیر مجاز تولید زغال در این شهرستان به صورت جدی در دستور کار است و هماهنگی که با دستگاه قضایی شده شناسای متخلفان که مبادرت به تولید زغال در دستور کار این اداره قرار دارد. 

 کرمی اقدامات پیشگیرانه را اولویت‌های اصلی مجموعه منابع طبیعی برشمرد و اظهار داشت: از آنجائیکه شهرستان آبدانان دارای مناطق وسیع وصعب العبور جنگلی است ایجاد پاسگاه حفاظتی دینارکوه از جمله برنامه های اولویت دار اداره است که بزودی فعال می‌شود. 

وی بیان داشت:انتظار داریم مردم و سازمان‌های مردم نهاد، همیاران طبیعت برای صيانت از عرصه های منابع طبیعی پای کار بیایند تا بتوان یک محیط زیست که ضامن حیات انسان است، را فراهم کرد.

کرمی از همراهی و حمایت های فرماندار ، دادستان، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، سپاه و بسیج همیاران طبیعت در بحث صيانت از عرصه های ملی شهرستان آبدانان تشکر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار