رتبه‌ اول آموزش کشور برای هیئت کبدی استان ایلام

رئیس هیئت کبدی استان ایلام گفت: در ارزیابی سالیانه هیئت‌های استانی که توسط کمیته‌های مختلف فدراسیون کبدی انجام شد، استان ایلام به عنوان استان برتر حوزه آموزش معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ 05 September 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا رئوفی بیان کرد: یکی از سرفصل‌های بحث آموزش در خصوص برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی است، هیئت کبدی استان ایلام با توجه به برگزاری تعداد کارگاه‌ها و افراد شرکت کننده در آن و همچنین حضور مربیان و داوران هیئت کبدی استان در آموزش و برگزاری این کلاس‌ها توانست رتبه‌ برتر را کسب کند. 

وی افزود : همچنین هیئت کبدی استان ایلام در عملکرد سالیانه موفق شد بالاتر از استان‌های برخوردار، مقام نهم را با شش پله صعود نسبت به سال قبل به‌دست آورد  و در بین هیئت‌های استانی جزء سه استان برتر کشور قرار گیرد. 

رئوفی تاکید کرد :  برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه های مختلف دانش افزایی و آشنایی با ورزش کبدی از مواردی است که هیات کبدی استان در سال گذشته با همت فعالان این رشته انجام داده است. 

رئیس هیئت کبدی استان ایلام ادامه داد : توجه به آموزش از ارکان موفقیت هر هیئت محسوب می‌شود و هزینه در این بخش یک نوع سرمایه گذاری است. 

وی یادآور  کرد: در سال جاری تاکنون این هیئت نسبت به برگزاری دو کارگاه آموزشی با حضور مدرسان ورزشی استان اقدام کرد و در ادامه نیز برگزاری چنین کارگاه‌هایی در دستور کار هیئت قرار دارد.

رئوفی تصریح کرد :  در سال ۱۴۰۳ هیات کبدی استان همچنان بتواند جزء هیئت‌های موفق در حوزه آموزش کشور باشد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار