عملیات لوله‌گذاری طرح انتقال آب به شهر دره‌شهر در آستانه بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات لوله‌گذاری طرح انتقال آب به شهر دره‌شهر با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰ 03 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی روز سه شنبه  اظهار داشت: به منظور رفع افت فشار آب در بخش هایی از شهر دره‌شهر، تعویض خط انتقال قدیمی و ۳۰۰ میلیمتری آزبستی این شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: بدین منظور اجرای خط انتقال آب جدید از مخزن پنج هزار متر مکعبی واقع در سراب این شهر به طول ۲ هزار و۴۰۰ متر از جنس لوله فولادی ۴۰۰ میلیمتری اجرا و این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد در آستانه بهره برداری است.

مدیرعامل آبفای استان تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه، مشکل افت فشار آب برای سه هزار خانوار در هفت محله مسکونی شهر دره شهر شامل کوی شهید مدنی، کوی طالقانی، کوی مطهری، مسکن مهر، زالو آباد، فرهنگیان و همچنین مرکز شهر مرتفع می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی است، یادآور شد: فاز اولیه عملیات اجرایی خط انتقال به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد؛ تنها ۳۵۰ متر از اجرای این خط باقیمانده که برای این امر هم پیمانکار مشخص و لوله‌های مورد نیاز خریداری شده است که با اجرا و اتمام آن، مشکل افت فشار آب این مناطق مرتفع خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار