سرویس مدارس بدون تائید صلاحیت‌های لازم، اجازه جابجایی دانش‌آموزان را ندارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: سرویس ایاب و ذهاب مدارس بدون تائید صلاحیت‌های لازم، اجازه جابجایی دانش‌آموزان را ندارند.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶ 03 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  سعید هژبری روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: به هیچ سرویس مدرسه‌ای بدون تائید صلاحیت فردی راننده و فنی خودرو از مراجع مرتبط، اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان داده نخواهد شد.

وی با تاکید بر فراهم کردن تمهیدهای لازم برای بازگشایی مدارس، ابراز کرد: فرمانداران به عنوان رئیس شورای ترافیک شهرستان‌های، بایستی در خصوص سرویس‌های مدارس با همکاری شهرداری‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، پیگیری‌های لازم را انجام داده و قبل از بازگشایی مدارس اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: شهرداری‌ها موظف هستند در سامانه "سپند" شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مجاز را درج کرده و نسبت به تأیید و کنترل صلاحیت رانندگان و وسیله نقلیه اقدامات لازم را انجام دهند.

هژبری با اشاره به اینکه رانندگان متقاضی سرویس‌های دانش‌آموزان برای دریافت مجوز به حمل و نقل شهرداری باید مراجعه کنند، ابراز کرد: تنها رانندگانی که دارای پروانه فعالیت از حمل و نقل شهرداری هستند مجاز به فعالیت به عنوان سرویس مدارس خواهند بود.

معاون استاندار ایلام: صلاحیت سرویس مدارس برای جابجایی دانش‌آموزان باید تائید شود

وی با تاکید بر اینکه والدین نیز در خصوص استفاده از سرویس مدارس دقت لازم را داشته باشند، ابراز کرد: هر ساله در آغاز بازگشایی مدارس، شاهد ترافیک سنگین در معابر اصلی و مرکزی شهر هستیم که لازم است امسال برای جلوگیری از ترافیک، اقدام‌های لازم از سوی شورای ترافیک با محوریت راهنمایی و رانندگی، فرمانداری و شهرداری انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار