رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی:

تعامل و همکاری؛ هدف مشترک دستگاه های قضایی و اجرایی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:دستگاه قضایی با تعامل و همکاری تنگاتنگ با مجموعه اجرایی استان علاوه بر کار قضایی خود به پیشبرد امور کمک کرده و می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 29 August 2024

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از مدیران دستگاه قضایی استان به مناسبت هفته دولت با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت الله رئیسی را گرامی داشتند.
عتباتی با خدا قوت به مجموعه اجرایی استان برای زحماتشان در طول سال گفت: دستگاه اجرایی استان و در راس آن استاندار آذربایجان غربی با درک بالایی از مسائل و مشکلات استان با اقدامات میدانی و مسئله محور کار‌های مهم و تاثیرگذاری را در استان انجام داده است که جای تقدیر دارد.
وی افزود:دستگاه قضایی با تعامل و همکاری تنگاتنگ با مجموعه اجرایی استان علاوه بر کار قضایی خود به پیشبرد امور کمک کرده و می‌کند.
مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: تشخیص درست مشکلات و مسائل و ارائه راهکار مناسب برای حل آنها در استان آذربایجان غربی که یک استان خاص و ویژه هست بسیار مهم است که مجموعه اجرایی استان این مهم را بخوبی انجام داده است.
عتباتی به شناخت عمیق مدیریت اجرایی استان از دستگاه قضایی اشاره و گفت: این شناخت صحیح موجب افزایش تعامل، تفاهم و همکاری موثر دو مجموعه کرد که نتیجه آن کمک به حل معضلات استان و گره گشایی از مشکلات مردم و نتیجتا رضایتمندی حداکثری مردم می‌باشد که می‌باید این همکاری‌ها در حد کمال خود تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار