تذکر وزیر کشور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؟!+ فیلم

در رسانه‌ها فیلمی منتشر شد که وزیر کشور تذکری به دو استاندار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد که فعلا با جدیت به کار خود ادامه دهند.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵ 26 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امروز با حضور رئیس جمهور، مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید کشور در حالی برگزار شد که استانداران سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند.
در رسانه‌ها فیلمی منتشر شد که وزیر کشور تذکری به دو استاندار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد که فعلا با جدیت به کار خود ادامه دهند.
فیلم / تذکر مومنی به دو استاندار

در تذکر وزیر کشور چند نکته وجود دارد که به احتمال زیاد یکی از مخاطبان وی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.
یکی از نکات مطرح شده در سخنان مومنی مربوط به استفاده از واژه فعال بودن برای این دو استاندار است که در این زمینه می‌تواند یکی از مخاطبان سخنان وی استاندار کهگیلویه و بویراحمد باشد چرا که علی رغم برخی انتقادات در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد از احمدزاده، اما وی در سطح ملی همواره به عنوان استاندار فعال ، پرتلاس و یکی از برترین استانداران مورد تمجید قرار می‌گرفت و این تذکر وزیر کشور می‌تواند مخاطبش احمدزاده باشد.
نکته دیگر اینکه از زمان انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به برخی انتقادات اعلام می‌کرد که خود متقاضی کناره گیری است و این موضوع را بار‌ها تکرار کرده است و احتمالا در نشست پس از تودیع و معارفه در حضور وزیر کشور جدید هم چنین موضوعی را مطرح کرده است که باعث تذکر وزیر کشور به وی شده است.
لازم به توضیح است در رسانه‌ها گفته شده که یکی از استانداران فعلی در استان خود ابقا و یکی دیگر از استانداران به استانی دیگر برای بر عهده گرفتن مسئولیت استانداری آن استان انتخاب می‌شود.
نکته مهمی که وجود دارد به نظر می‌رسد با وجود مومنی که یک نظامی است و چندان در گروه‌های سیاسی موجود تعریف نمی‌شود و با توجه به شعار دولت پزشکیان که مبتنی بر وفاق ملی است، احتمالا خبری از انتصاب‌های صرفا سیاسی نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار