از مرکز رشد دهدشت به پاریس/ تکیه پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران بر ویلچر ساخت دهدشت

کد خبر: ۱۱۸۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 24 August 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، توسعه ی زیست بوم نوآوری و فناوری و رونق کسب و کارهای مبتنی بر دانش یکی از اصلی ترین راه های رونق اقتصاد دانش پایه در شهرستان کهگیلویه است. فعالیت مرکز رشد واحد های فناور دهدشت وابسته به پارک علم و فناوری استان در چند سال اخیر منجر به شناسایی استعدادهای بالقوه و تبدیل ایده های آنها از تئوری به محصول گردید که ثمره ی آن به تدریج در جامعه قابل لمس خواهد بود.

مهندس امیررضا قبادپور(مهندس مکانیک) و دکتر مژگان دشتیان(متخصص مغز و اعصاب) ، موسسین شرکت فرهاد دلسا سینیز صنعت، زوج جوان و نخبه مستقر در مرکز رشد دهدشت، مخترع ویلچری با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن به صورت دستی یا برقی؛ از ساخت و هدیه  دو دستگاه ویلچر به پرچمدار کاروان پارالمپیک۲۰۲۴ ایران و یکی از ورزشکاران این کاروان، در کارگاه تولیدی این شرکت واقع در روستای کلایه شهر دهدشت خبر دادند.

دو دستگاه از  این ویلچر منحصر به فرد به فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران برای استفاده سید محمدرضا میرشفیعی ورزشکار جانباز بالای ۷۰ درصد و پرچمدار کاروان کشورمان و همچنین خانم نسرین شاهی، ورزشکار تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان  در این مسابقات هدیه داده شد.

آقای میر شفیعی علاوه بر پرچمداری کاروان ، نماینده کشورمان در مسابقه پاراتیراندازی می باشد که قرار است نهم شهریور ماه در تیراندازی تپانچه بادی ۱۰ متر و چهاردهم شهریور ماه نیز در تیراندازی تپانچه بادی ۵۰ متر برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

این اتفاق مبارک در شهرستان کمتر توسعه یافته ی کهگیلویه در جای خود قابل تحسین است و نوید بخش آینده ای درخشان در رونق کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

ضمن آرزوی موفقبت برای کاروان کشورمان در مسبقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ امیدواریم مسئولین محترم در توسعه ی مرکز رشد واحد های فناور دهدشت، تلاش مضاعف و پیگیری مستمری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار