تمهیدات ترافیکی روز اربعین در قزوین

رئیس پلیس راهور استان قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله(ع)، تمهیدات ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهر قزوین را اعلام کرد و از عزاداران حسینی خواست با پلیس همکاری کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ 22 August 2024
به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی آسیایی ضمن تسلیت ایام حزن آل‌الله (ع)، از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی روز اربعین حسینی در شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، شیفتگان آن حضرت و جاماندگان سفر اربعین به عزاداری در شهر‌ها پرداخته و ارادت قلبی خود را به ساحت پاک و مقدس آن امام همام به منصه ظهور می‌گذارند، به همین منظور پلیس راهور نیز تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی جهت سهولت در تردد در نظر گرفته است.
 
وی افزود: این محدودیت در مرکز استان از ساعت ۹ صبح روز چهارم شهریور و در مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیر‌ها جلوگیری و خودرو‌های پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خصوص مسیر راهپیمایی و محدودیت‌های ایجاد شده خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز اربعین از میدان میرعماد- خیابان نادری- میدان آزادی- خیابان پیغمبریه- خیابان شهدا به سمت امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر‌ها در هر ۲ ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌شود.
 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه به‌ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع بوده و مأموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت‌سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی کنند، برخورد خواهند کرد.
 
آسیایی در پایان بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم جهت حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تأمین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار