اجرایی شدن معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال دارای ۲ فرزند از اول شهریور

معاون وظیفه عمومی استان از اجرای قانون معافیت مشمولان غیرغایب ‏بالای ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ 20 August 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد خدامی معاون وظیفه عمومی استان اظهار داشت: به استناد تبصره 1 بند ط ماده 102 قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و در راستای  سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غیرغایب بالای 35 سال سن و دارای حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.

وی افزود: کلیه مشمولانی که ازابتدای سال 1403 در شمول این قانون قرارگرفته اند ،به شرط نداشتن غیبت ورسیدن به سن 35 سال تمام و دارا بودن حداقل 2 فرزند، می‌توانند از تاریخ 01/06/1403 با  به همراه داشتن مدارک لازم از قبیل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود ، همسر و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) مراجعه ودرخواست معافیت مربوطه را ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و احراز شرایط  از معافیت مذکور بهره مند شوند.

سرهنگ خدامی عنوان کرد: کارکنان وظیفه فاقد غیبت سنواتی حین خدمت که  در شمول  مقررات این معافیت قرار می گیرند ، با ارائه مدارک مورد نظر  به یگان خدمتی و احراز شرایط اولیه،می توانند به همراه گواهی اشتغال به خدمت به دفاتر پلیس+10 برای ثبت درخواست مراجعه کنند.

وی ادامه داد: برابر قانون ابلاغی، این معافیت به مشمولان غایب تعلق نمی گیرد و اولین شرط رسیدگی به درخواستهای ثبت شده عدم درج غیبت در سوابق مشمولان است.

معاون وظیفه عمومی استان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.irو یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش ،ایتاوروبیکا) به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مطلع شوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار