امام جمعه کرج:

امروز در سراسر دنیا هسته‌هایی برای حذف اسرائیل شکل گرفته

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد و شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی کامل آن ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ 03 August 2024

 به گزارش «تابناک البرز» سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی که طی چند روز اخیر در عراق، لبنان و ایران شاهد آن بودیم از روی سردرگمی و استیصال است. رژیم غاصب با نفس مصنوعی آمریکا زنده است و وجهه‌ی جهانی خود را از دست داده است.

حسینی همدانی افزود: شهادت اسماعیل هنیه و محافظ ایشان که مهمان ما بودند دل مردم را جریحه‌دار کرد و مردم غیور با تشییع باشکوه ایشان را بدرقه کردند.

وی در ادامه گفت: بابت این جنایت خون‌خواهی خواهد شد. این خون‌خواهی سخت‌تر از نوبت قبل خواهد بود و درس فراموش‌نشدنی به رژیم صهیونیستی داده می‌شود.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه امروز در سراسر دنیا هسته‌هایی برای حذف اسرائیل شکل گرفته است؛ افزود: صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد و شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی کامل آن ادامه دارد.

امام جمعه کرج از پاسخ به موقع و محکم رئیس جمهور که دشمنان در روز اول کاری وی چنین چالشی ایجاد کردند ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه باید همه وارد میدان شویم و به رئیس جمهور کمک کنیم؛ گفت: موقعیتی برای مجلس و دولت است تا با اجرای برنامه هفتم توسعه شروع به کار کنند. هیچ سالی مجلس و دولت با شروع برنامه توسعه همراه نبوده بنابراین براساس برنامه هفتم توسعه حرکت شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به ۱۷ مرداد روز خبرنگار هم اشاره و از همه خبرنگاران که با صراحت کار اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار