سرقت مشاعات ساختمانی بدون پابند

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارق سابقه داري که با باز کردن ‏پابند اقدام به سرقت مشاعات ساختماني کرده بود توسط ماموران انتظامي کلانتري 11 مرکزي شهر ‏هشتگرد، دستگير شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ 01 August 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ “علي سليماني ” با اعلام اين خبر اظهار داشت: اجرای طرح هوشمند پابند الکترونيکي سارقان در سطح شهرستان ساوجبلاغ، در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتري 11 مرکزي شهر هشتگرد در راستاي پايش پابندهاي الکترونيکي، متوجه وقوع جرم سرقت توسط يک نفر سارق سابقه داري که با باز کردن پابند اقدام به سرقت مشاعات ساختماني کرده بود شدند.
سرهنگ سليماني تصريح کرد: ماموران بلافاصله با انجام تحقيقات پليسي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در يک عمليات ضربتي سارق سابقه دار را در ” شهر هشتگرد ” شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ با بيان اينکه متهم به جرم خود اعتراف و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، گفت: اين طرح با محوريت مقابله با وقوع جرائم و كشف جرائم اجرا و سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهيزات الکترونيکي به صورت 24 ساعته و برخط مورد پايش و کنترل پليس قرار مي گيرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار