هاشمی از بهترین وزرای کابینه

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: ستار هاشمی یکی از بهترین وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم است و ایشان یک فرد جوان و در عین حال با تحصیلات عالی آکادمیک تا بالاترین سطح بوده و تجریه کار اجرایی در سطوح مختلف را در حوزه وزارت ارتباطات و خدمات دولت الکترونیک داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ 18 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامرضا توکل شوریجه در گفتگو با خانه ملت در خصوص معرفی ستار هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، گفت: ستار هاشمی یکی از بهترین وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم است و ایشان یک فرد جوان و در عین حال با تحصیلات عالی آکادمیک تا بالاترین سطح بوده و تجریه کار اجرایی در سطوح مختلف را در حوزه وزارت ارتباطات و خدمات دولت الکترونیک داشته است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی از نظر خصوصیات شخصی و کاری، انسان شایسته‌ای است و حضورش در وزارت ارتباطات را به نفع اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌دانم و اطمینان دارم مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد با کمک دولت و فعالان عرصه و حضور وی قابل حل است.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از حسن‌های هاشمی این است که جزو هیات علمی دانشگاه شیراز است و درجه استاد تمامی دارد. تخصص وی در موضوع هوش مصنوعی است که الان در این زمان نیاز به توجه به این حیطه در توسعه فناوری اطلاعات داریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تاکید کرد: کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری بسیاری انجام دادند و آینده صنعت از بعد اقتصادی و فناوری و ارائه خدمات به مردم به این فناوری وابسته است.

غلامرضا توکل شوریجه در پایان تصریح کرد: برای حل مشکل فیلترینگ باید با هم افزایی و مشارکت بخش خصوصی، سرمایه گذار، اپراتور و هماهنگی با نهاد‌های نظارتی و حاکمیتی و کل اکوسیستم و تشریح هزینه و فایده این امر به خصوص در بحث اقتصادی و اثربخشی این مشکل را حل کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار