تعطیلی ۳ مکان عمومی در شهر لیکک

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی از تعطیلی ۳ مکان عمومی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی در شهر لیکک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ 18 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دانیال ظفری‌زاده از پلمب‌شدن ۳ مکان عمومی در شهر لیکک خبر داد و گفت: طی بازدید‌های مکرر بازرسین بهداشت محیط از سالن‌ها و اماکن ورزشی و بی‌توجهی متصدیان این اماکن به دستورات بازرسین بهداشت، سه مکان تفریحی‌ورزشی در شهر لیکک توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط این شبکه پلمب‌شده.
وی افزود: در پی بازدید‌های بازرسین این شبکه و شکایات مردمی درزمینهٔ عدم نظافت و رعایت مسائل بهداشتی در اماکن ورزشی ازجمله؛ عدم نظافت روزانه سالن‌ها، نداشتن سطل زباله، سرویس بهداشتی نامناسب و کثیف، نداشتن تهویه، نور نامناسب و... (داشتن نواقص بحرانی) و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان و طبق دستورالعمل گردش کار تخلفات ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی اقدام به پلمب سه مورد از این اماکن نموده‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت با تأکید بر اینکه ارتقا و حفظ سلامت شهروندان از اهداف اصلی این شبکه است گفت: بازدید از رستوران‌ها، مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن ورزشی و تفریحی در دستور کار بازرسین بهداشتی قرار دارد و به‌صورت مستمر و حتی در ایام تعطیل این پایش‌ها انجام می‌گیرد.
ظفری‌زاده گفت: انتظار داریم شهروندان خود را بازرس بهداشت بدانند و هرگونه تخلف بهداشتی در کلیه مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی را به سامانه ۱۹۰ اطلاع داده و بازرسین بهداشت محیط نیز در اولین فرصت به شکایات مردمی رسیدگی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار