مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛

شرایط تامین آب شهر ایلام در حالت پایدار قرار گرفته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : با اقدامات انجام شده شرکت آبفای استان، شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع در کوچه ها و مناطق مشکل دار، شناسایی شکستگی های پنهان و رفع آنها، تعویض شیر آلات فرسوده، تغییر زون بندی شبکه توزیع آب، اطلاع رسانی های لازم و از همه مهمتر همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب استان، شرایط تأمین آب شهر ایلام در حالت پایدار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 02 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : این شرکت با اجرای برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت و با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانست توزیع آب شرب را در حالت پایدار قرار دهد.

وی  با تاکید بر اینکه برنامه توسعه شبکه آب در بسیاری کوچه های شهر ایلام، اجرا و مشکل افت فشار این کوچه ها مرتفع شد، مطرح  کرد: محله جمهوری که در سنوات قبل و حتی هفته قبل در طول روز با مشکل قطعی و افت فشار مواجه بود، هم اکنون پایداری فشار آب محقق شده است.

محمدی ادامه  داد :کنترل، پایش و پیگیری شبانه روزی پرسنل جهت تامین آب آشامیدنی شهر ایلام استمرار دارد.

وی یاد آور شد : پروژه هوشمند سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر ایلام را از دیگر برنامه های میان مدت شرکت برشمرد گفت: احداث مخازن پنج هزار متر مکعبی در محله بانبرز، مخزن سه هزار متر مکعبی در مسکن مهر و جانبازان شهر ایلام برای برطرف شدن قطعی آب این مناطق در دستور کار شرکت قرار دارد.

محمدی تاکید کرد : طرح جایزه خوش مصرفی به مشترکینی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف (۱۶ متر مکعب در ماه) برسانند، در قبوض آنان لحاظ می‌شود.

وی گفت : به ۴۰۰ مشترک بد مصرفی آب شرب تذکر لسانی، تعدادی جریمه و ۵۰ مورد انشعاب غیرمجاز نیز جمع آوری شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار