در مراسم معارفه بازرس کل گیلان؛

انتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلان

کد خبر: ۱۱۷۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 01 August 2024

انتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلانانتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلانانتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلانانتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلانانتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلانانتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلانانتقاد بازرس کل کشور از معطل ماندن طرح‌های عمرانی در گیلان

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور  در مراسم تکریم و ‌معارفه بازرس کل استان ‌گیلان که با حضور مسئولان ارشد این استان در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به مردم یک نعمت برای مسؤولان است، اظهار کرد: مسوولیت امانت است و باید همه تلاش خود را بکارگیریم تا امانتدار خوبی باشیم لذا این جلسات تذکری است که هر معارفه تودیعی دارد و سریع به یک چشم برهم زدن می‌گذرد.

وی با انتقاد از معطل ماندن طرح‌های عمرانی استان گیلان تصریح کرد: پروژه‌هایی از جمله پایانه ریلی آستارا، لایروبی بندر آستارا، انتقال خط لوله گاز در رضوانشهر، سد پلرود، مشکلات تالاب انزلی و دفع زباله سراوان از جمله پروژه‌های نیمه تمام در گیلان لذا به رئیش بازرسی استان دستور می‌دهم این موضوعات را پیگیری کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های گیلان در حوزه‌های مختلف افزود: باید به توسعه کشاورزی، صنایع تبدیلی و گردشگری در گیلان تلاش کرد.

خدائیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در گیلان در حوزه زیرساختی گفت: در حوزه طرح‌های زیرساختی اقدامات خوبی در استان گیلان صورت گرفته ولی یکسری طرح‌ها که زمینه توسعه را فراهم می‌کند، معطل مانده است.

وی یکی از معضلات گیلان را پیری جمعیت دانست و افزود: در مورد اجرای قانون جوانی جمعیت باید اهتمام جدی در استان صورت گیرد و اعطای تسهیلات با تسریع همراه باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر حل مشکلات واحد‌های تولیدی در گیلان گفت: بازرسی استان نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی و احیا آنها اهتمام ویژه داشته باشد.

خدائیان همچنین به بازرس کل استان گیلان برای بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن و فرزندآوری از سوی بانک‌ها ماموریت داد.

وی با بیان اینکه پرونده‌های سازمان بازرسی باید خارج از نوبت رسیدگی شود، تصریح کرد: هنر سازمان بازرسی این است که موانع را از مسیر مسئولان بردارد و در کنار دستگاه‌هایی اجرایی است.

گفتنی استریال جان احمد آقایی به عنوان مدیرکل سازمان بازرسی گیلان منصوب و جایگزین سجاد ده ده جانی در این سمت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار