رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

قیمت تضمینی خرید برنج مشخص شد؛ حداقل ۸۵ هزار تومان!

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در رشت گفت: امسال برای خرید برنج با قیمت تضمینی به هر میزان هیچ محدودیتی نیست و این کاربا کمک اتحادیه‌های روستایی و بانک‌ها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 30 July 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان  ، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشست مشترک با سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه‌های تعاون روستایی و برنج گیلان که در رشت برگزار شد، گفت: برای خرید برنج امسال با قیمت تضمینی به هر میزان هیچ محدودیتی نداریم و این کاربا کمک اتحادیه‌های روستایی و بانک‌ها انجام خواهد شد.
ایوب فصاحت از برنامه ریزی‌ها برای صادرات برنج‌های پر محصولی که با ذائقه مردم گیلان و ایران سازگار نیست خبرداد و افزود: براساس زنجیره مصرف هفته آینده در نشستی در تهران قیمت برنج مشخص خواهد شد.
نماینده شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی هم در این نشست گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۳، هزار و صد میلیارد تومان برای خرید برنج در نظر گرفته شده است و با همکاری بانک‌ها هم ۵ هزار میلیارد تومان برای تشکل‌های خصوصی به خرید برنج اختصاص دادیم.
ابراهیم نجفی همچنین از اختصاص اعتباری هم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور برای خرید برنج خبرداد و افزود: این حمایت‌ها در راستای رفع مشکلات شالیکاران است تا امسال با خیال راحت محصول خود را با قیمت مناسب به فروش برسانند.
کیوان حسن پور لسکوکلایه مدیر تعاون روستایی گیلان هم گفت: قیمت پایه برای خرید برنج ۸۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است که البته قیمت نهایی خرید تضمینی هفته آینده مشخص می‌شود.
این روز‌ها در بازار گیلان برنج کاظمی و هاشمی بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار