احمد آقایی بازرس کل گیلان شد

احمد آقایی بازرس کل گیلان شد

کد خبر: ۱۱۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 31 July 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان طی مراسمی با حضور ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، اسدالله عباسی استاندار، مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان، صادقی نیارکی مدیر کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مدیران و روسای ادارات کل استان، احمد آقایی به عنوان بازرس کل گیلان منصوب و معرفی شد.

مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: طبق اصل ۱۷۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‏ های اداری، سازمانی را به نام “سازمان بازرسی کل کشور” پیش‏بینی کرده که به فرایند اصلاح امور کمک می کند.

نماینده رودبار در مجلس گفت: اداره کل بازرسی کمک کننده و اصلاح کننده است.

وی تصریح کرد: بحث بازرسی یکی ابزارهایی است که در کنار دیگر دستگاه های نظارتی خط و مشی‌های استان را اصلاح کند تا باعث شود مدیران امنیت داشته باشند و وظایف خود را در بستر قانون انجام دهد.

گودرزوند چگینی تاکید کرد: در استان گیلان مدیران زحمت زیادی می کشند و اگر تخلفات اداری وجود دارد با تذکر، پیشگیری و اصلاح برطرف گردد.

احمد آقایی معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری استان خراسان رضوی بوده و سابقه معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان را نیز در کارنامه دارد.

پس از این سجاد ده ده جانی از انتهای خردادماه سال ۱۴۰۱ بازرس کل گیلان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار