مدیرعامل شرکت تعاونی باغداران و مرکبات چابکسر :

با نصب دستگاه تتراپک ساعتی ۱۸هزار قوطی آب میوه تولید خواهد شد

کد خبر: ۱۱۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 31 July 2024

عبدالحسین پرکان درگفتگو باخبرنگار تابناک گیلان  ارزش اقتصادی این دستگاه را ،۸ میلیارد تومان ذکر کرد  که خریداری شده  وبا استاندارد سازی کف ۱۰۰۰ متری سالن وتعمیر سقف آن   درهفته دولت  نصب وراه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی باغداران مرکبات چابکسر با بیان اینکه در سال  ۱۳۹۹ با بدهی ۱۳ میلیارد تومانی   این شرکت را تحویل گرفتم  و تا به امروز ۱۰ مرداد۱۴۰۳، توانستم با پرداخت  ۶ میلیارد تومان ،  و مشارکت سرمایه گذار مابقی آن  راهم  به  بانک پرداخت  کنیم.
کارخانه  خزرنوش چابکسر  باتولید  ۳تن روغن پرتقال   ،۱۵۰ کیلو اسانس به ارزش هرکدام ۶۰۰میلیون  درچابکسر مشغول فعالیت میباشد.
پرکان ظرفیت کارخانه را  ۱۰ هزار تن و   ۲۰  هزار سهامدار اعلام کرد که  در سال ۱۴۰۲ ،توانستند  ۵۰۰  تن کنسانتره به ارزش  ۴۵  میلیارد تومان تولید  کنند  در حالی که در سال ۱۴۰۲  کنسانتره  تولید شده  ۲۰۰ تن و به ارزش ۲۵  میلیارد تومان بود.

ایشان در ادامه افزودند:
 از سال ۱۳۹۹ تا به امروز ۱۷  نفر نیروی بازنشسته داشتیم که کلیه معوقات  پرسنل از سال ۱۳۹۵ تا به امروز را به مبلغ   ۵میلیارد و  ۴۰۰ میلیون تومان در پایان سال  ۱۴۰۲پرداخت کردم.
پرکان صادرات خزرنوش چابکسر را در سال  ۱۴۰۲ به کشورهای ترکیه هلند و ایتالیا،  ۲۵۰  تن به ارزش ۴۰  میلیارد تومان  اعلام کرد وگفت:
 ارزش سهام کارخانه ۲۰۰ میلیارد تومان است که در حال حاضر ۲۲ نفر مشغول به کار هستند و با نصب دستگاه  تتراپک  برای  ۱۵ نفر دیگر اشتغال زایی خواهد داشت.
پرکان دفع بهداشتی شیرآبه کارخانه را از اصول  کاری خزرنوش دانست و افزود:
 سردخانه ای با هزینه ای در حدود یک میلیارد و  ۵۰۰میلیون تومان ساخته شده است که با انجام تاییدات محیط زیست مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار