دادستان عمومی و انقلاب ماسال خبر داد

مدعیان اعمال نفوذ در دستگاه قضایی دستگیر شدند

کد خبر: ۱۱۷۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ 31 July 2024

امیر علی بهدادی امروز ۹ مرداد ماه  گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه و نیز جلوگیری از فرصت طلبی سودجویانی که با غصب عناوین قضایی موجبات بی اعتمادی به دستگاه قضا را فراهم می‌کنند، یک کارشناس رسمی دادگستری به همراه دونفر کلاهبردار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی دستگیر و با صدور قرار تامین کیفری به زندان ضیابر اعزام شدند.

او افزود: این افراد با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و اداری دادسرای شهرستان ماسال مبالغی وجه نقد، سکه و همچنین زمین (خانه و محوطه) و لوازم منزل از صاحب پرونده دریافت کرده بودند.

وی با بیان اینکه اموال ماخوذه از افراد کلاهبردار ضبط شده است، افزود: با دستور قضایی این سه نفر دستگیر و پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماسال با تأکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، گفت: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوءاستفاده از عناوین جعلی به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌زنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌شود.

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، وی از مردم خواست به هیچ وجه فریب ادعاهای دروغین افراد کلاهبردار را نخورده و از مسیرهای قانونی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار