رئیس کل دادگستری گیلان:

مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی الزامی است

کد خبر: ۱۱۷۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 31 July 2024

 رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی و برخورد با مفسدین و تضییع کنندگان حقوق بیت المال الزامی است به گزارش تابناک گیلان.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۹ مرداد ماه با اشاره به اهمیت راه‌اندازی دادگاه‌های ویژه صلح در تمامی شهرستان‌ها، اظهار کرد: باید نشستی با حضور روسای دادگستری و روسای حوزه‌های قضایی بخش‌ها در اسرع وقت تشکیل شده تا هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رویدادهای سیاسی و حوادث و اتفاقات جامعه هیچ خللی در رسالت قضایی و ماموریت خطیر قوه قضائیه ایجاد نمی‌کند، افزود: رسیدگی دقیق و سریع پرونده‌ها در محاکم قضایی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است که با جدیت و دقت دنبال می‌شود.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر تأمین امنیت سرمایه‌گذاران و تشویق به سرمایه‌گذاری در استان گیلان، گفت: جلوگیری از اِعمال محدودیت‌های غیرضروری برای سرمایه‌گذاران از تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌هایی قضایی برای سرمایه‌گذاران سرشناس، موجه و سالم موجب بی‌رغبتی سایر فعالان اقتصادی در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید می‌شود، تصریح کرد: قضات محاکم استان گیلان نیز باید موضوع اعمال محدودیت‌های بلاوجه و غیرضروری برای فعالان سالم اقتصادی را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه مصداقی یافت شد سریعا برطرف کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان بر مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی و برخورد با مفسدین و تضییع کنندگان حقوق بیت المال تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار