آزادی ۴ زندانی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان ارومیه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه معاون دادستان انتظامی قضات و دادستان مرکز استان در بازدیدی ۵ ونیم ساعته از زندان ارومیه بازدید. کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ 30 July 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ،عتباتی و همراهان ابتدا از بخش مراقبت الکترونیک زندان بازدید و از چگونگی استفاده زندانیان از پابند الکترونیک اطلاع حاصل کردند سپس در کانون اصلاح و تربیت حاضر شدند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با مددجویان گفتگو و مشکلات آنها را استماع و دستورات لازم را صادر نمودند.

سپس از بند نسوان و کارگاه‌های فرشبافی و خیاطی آن بازدید و پای صحبت‌های برخی از مددجویان نشستند و دستورات لازم را به درخواست‌های آنان صادر نمودندو متعاقب آن مهد کودک مخصوص فرزندان مادرانی که محبوس بودند را بازدید و از کم و کیف خدمت رسانی به ایشان اطلاع حاصل کردند.

برنامه بعدی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و همراهان بازدید از کارگاه‌های حرفه آموزی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان شامل کارگاه فرشبافی، خیاطی، شیرینی پزی، نجاری، مبل سازی و نانوایی بود که زندانیان زیادی در آنها مشغول کار و حرفه آموزی بودند.

عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در بند‌های مختلف زندان مرکزی ارومیه حضور یافتند و در داخل بند‌ها با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۱۳۰ نفر از آنها رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمودند.

شایان ذکر است با پیگیری‌ها و دستورات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۴ نفر از زندانیان واجد شرایط که دو نفر آنها از نسوان بودند در جریان بازدید از زندان آزاد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار