همشهریان آذربایجان غربی با پیوستن به پویش با انرژی قبض رایگان خواهند داشت/ چگونه مردم آذربایجان غربی با انرژی بمانند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با پویش سراسری با انرژی مردم استان آذربایجان غربی می توانند علاوه بر رایگان کردن قبوض برق خود، از جوایز میلیونی این پویش بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰ 13 July 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در تشریح جزئیات پویش سراسری با انرژی گفت: پویش "با انرژی"، پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور 1403 ادامه خواهد داشت.  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین ادامه داد: هدف نهایی این پویش کاهش حداقل 15 درصدی مصرف برق مشترکین خانگی در طول 21 هفته گرم سال می باشد که دستیابی به این هدف با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف امکان پذیر می باشد. 
وی اضافه کرد: مشارکت کنندگان در این پویش هر ماه به قید قرعه جوایز ارزشمندی نظیر خودرو، کمک هزینه خرید لوازم خانگی دریافت می کنند.  
کیامهر همچنین روش های پیوستن به این پویش را برشمرد و گفت: مردم از طریق یکی از 3 روش ؛ نصب اپلیکیشن "با انرژی" از سایت www.ba-energy.ir  ، شماره گیری کد دستوری 1521# و یا از طریق تماس با مرکز تماس 091299975 می توانند به عضویت این پویش ملی درآمده و ضمن مشارکت و همراهی با برنامه های مدیریت بار، از جوایز این پویش بهره مند شوند. 
وی تشریح کرد: پس از انتخاب هر یک از روش های پیوستن به پویش مشترکان با تحقق حداقل 15 درصد صرفه جویی در مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته و کسب امتیاز هر همراهی با پویش وارد فرآیند قرعه کشی ماهانه 300 خودرو تولید داخل و 1 هزار و 500 کمک هزینه 100 میلیون تومانی خرید کالا خواهند شد. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی سهم استان آذربایجان غربی از خودروهای اعلامی این پویش را ماهانه 1 خودرو تا پایان شهریورماه اشاره کرد و گفت: سهم هر استان از جوایز خودرویی پویش با انرژی، ماهانه 1 خودرو می باشد که برای استان آذربایجان غربی نیز تا پایان شهریور ماه به ازای هر ماه یک خودرو در نظر گرفته شده است که این تعداد بسته به همراهی و مشارکت مردم قابل افزایش است به این معنی که هر استان با صرفه جویی بیشتر و میزان مشارکت بالاتر سهم بیشتری از خودروهای اهدایی خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار