در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه تالش؛

پیشرفت و توسعه شهرستان نیازمند تلاش و همدلی همه مسئولان است

کد خبر: ۱۱۷۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 30 July 2024

پیشرفت و توسعه شهرستان نیازمند تلاش و همدلی همه مسئولان استپیشرفت و توسعه شهرستان نیازمند تلاش و همدلی همه مسئولان است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ایرج مؤذن ظهر امروز شنبه، ششم مرداد ۱۴۰۳، در نشست با مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان تالش ضمن تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب به امامت حضرت آیت الله طالقانی(ره) در ۵ مرداد ماه ۱۳۵۸ عنوان کرد: اهمیت فریضه نماز جمعه آنقدر ارزشمند است که مقام معظم رهبری در جایگاه والای این فریضه عبادی سیاسی فرمودند: مسئله تبیین عمده ترین هدف نماز جمعه است.

فرماندار تالش در ادامه بر تشریح عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در منطقه اشاره کرد و افزود: با تلاش های شبانه روزی دولت سیزدهم در سه سال اخیر بیش از ۱۴۷۲ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اشتغال، بهداشت و درمان، ورزشی، گردشگری، آموزش و پرورش و کشاورزی خود گواه بر عملکرد درخشان دولت مردمی به منظور توسعه و آبادانی و رفع مشکلات منطقه است. 

علی رزمجو، مسئول برگزاری ستاد نماز جمعه شهرستان تالش نیز در این نشست ضمن تبریک روز نماز جمعه و تشریح عملکرد ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان گفت: بی شک وجود نخبگان، اندیشمندان، جوانان و افراد با تجربه در حوزه های مختلف در ستاد نماز جمعه موجب ارتقای سطح کیفی ستاد و اجرای برنامه های مؤثر در عرصه های مختلف بوده است. 

رزمجو در ادامه جوان گرایی، مردمی بودن و توجه به نخبگان منطقه را از ویژگی های بارز امام جمعه تالش دانست و افزود: یقینا استقبال حجت الاسلام و المسلمین نورزاد امام جمعه شهرستان تالش از جوانان، اندیشمندان و نخبگان منطقه و ایجاد فضای تعاملی و مشورتی در هر زمینه ای موجب شده است تا تریبون مطالبه گری تالش در پیشرفت و توسعه نه تنها در استان بلکه در کشور نیز زبانزد خاص و عام شود.

وی در پایان سخنان خود از زحمات امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان جهت ایجاد فضای نوین و تعاملی در بین آحاد جامعه و ایجاد فضای پرشور مشارکت مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه و فعالیت های اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان در بهبود و ارتقای فضای کیفی برنامه های ستاد تقدیر کرد.

در پایان جلسه از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان به جهت تلاش های ارزنده در برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار