صدور ۶۹ فقره گواهی تأییدیه برای آسانسورهای استان

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: در جریان ۱۹۰ فقره بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار طی سال جاری، ۶۹ فقره گواهی تأییدیه برای آسانسورهای استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 22 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ یادگار محمدی بیان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسورها، بازرسی از آسانسورهای ساختمان‌های عمومی و همچنین دستگاه‌های دولتی و مراکز درمانی و غیره در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می‌شود.

وی اظهار داشت  برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسورهای فعال، سالانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

محمدی افزود : کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

وی تاکید  کرد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های دارای صلاحیت و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

 مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به استقرار سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی http://lift.ison.gov.ir به منظور نظارت بیشتر بر فرآیند استانداردسازی در سطح استان، گفت: دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور تنها از طریق این سامانه قابل پیگیری خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار