پیشرفت 80 درصدی مجتمع آبرسانی جوب دراز میرزابیگی بخش کارزان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مجتمع آبرسانی" جوب دراز میرزابیگی" بخش کارزان در قالب طرح جهاد آبرسانی با ۸۰ درصد پیشرفت در آستانه بهره‌برداری است.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ 22 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی بیان  کرد: با بهره‌برداری از این پروژه سه روستا با جمعیتی بیش از هزار و ‌۶۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت : خط انتقال این پروژه به طول چهار هزار و ۱۰۰ متر با استفاده از لوله گالوانیزه به قطر چهار اینچ، اجرا و حفر یک چاه آب به عمق ۸۰ متر به اتمام رسیده است.

محمدی ادامه داد : عملیات برق رسانی به این مجتمع نیز در حال انجام است که با اتمام آن، پروژه وارد مدار بهره‌برداری می شود.

وی  با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۱۷۲ میلیارد ریال است، افزود: پروژه مجتمع آبرسانی جوب دراز میرزابیگی، سه روستای "چشمه خزانه"، "قنات آباد" و "سراب کارزان" از توابع بخش کارزان واقع در شهرستان سیروان با ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش آب سالم، بهداشتی و پایدار قرار می دهد و مشکل افت فشار و یا قطعی آب در این روستاها به طور کامل رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  تاکید کرد : این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در دست اجرا است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار