ستاره منچستریونایتد در زندان سریال «فرار از زندان»

آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، در اقدامی جالب توجه از زندان معروف سریال فرار از زندان بازدید کرد و عکسی به یادگار از این مکان گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 21 July 2024

 آلخاندرو گارناچو، ستاره منچستریونایتد، قبل از بازگشت به منچستریونایتد یک رویای قدیمی را محقق کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو گارناچو در حساب اینستاگرام خود عکسی با بوسه به جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا به اشتراک گذاشت و نوشته بود: "یک رویا به حقیقت پیوست." این اولین جام او با تیم ملی آرژانتین بود.

اما بازیکن منچستریونایتد هنوز هدف دیگری برای دستیابی در خاک آمریکا داشت که برای تحقق آن، از زمان استراحت پیش از بازگشت به تمرینات پیش فصل، استفاده کرد.

اگرچه او به جشن عروسی پائولو دیبالا و اورینا ساباتینی دعوت نشده بود، جشنی که بخش زیادی از تیم ملی آرژانتین در آن حضور داشتند، او تصمیم گرفت به ایالت ایلینوی سفر کند و یک کار مهم انجام ده

گارناچو همراه تصاویری از مرکز اصلاح و تربیت جولیت، جایی که اولین فصل از پنج فصل سریال آمریکایی فرار از زندان ضبط شده بود، نوشت: "رویا به حقیقت پیوست. فرار از زندان، شما می‌توانید برای فصل جدید با من تماس بگیرید."

ستاره منچستریونایتد در زندان سریال «فرار از زندان» (+عکس)

گارناچو که با حضورش در تیم ملی آرژانتین و منچستریونایتد شهرت زیادی به دست آورده، تتوی معروفی از شخصیت‌های سریال آمریکایی را روی دست راست خود حک کرده و از طرفداران پروپاقرص آن است.

گارناچو مدتی را در این زندان که از سال 1858 تا 2022 فعالیت داشت، حضور داشت تا در لوکیشین‌های خاص آن که در سریال هم معروف بود، عکس یادگاری بگیرد.

ستاره منچستریونایتد در زندان سریال «فرار از زندان» (+عکس)

ستاره منچستریونایتد در زندان سریال «فرار از زندان» (+عکس)

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار