و رایزنی مسئولان ارشد استان موجب تسریع در روند پرداخت مطالبات کشاورزان می شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت : استان هیچگونه نقشی در پرداخت مطالبات گندمکاران ندارد و بهای گندم کشاورزان از مرکز به حساب آنها واریز و رایزنی مسئولان ارشد استان موجب تسریع در روند پرداخت مطالبات کشاورزان می شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 21 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ باباخانی بیان داشت : مسئولان استان ایلام برای شتاب در پرداخت مطالبات معوق کشاورزان باید رایزنی با این سازمان‌های متولی را در دستور کار داشته باشند.

وی افزود : کل مطالبات گندم استان ۶۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بوده که از این رقم تاکنون ۳۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال آن تسویه شده و ۲۴ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال آن باقی مانده است.

باباخانی ادامه داد :  ۹۰ درصد مطالبات شهرستان دهلران (به جز بخش زرین‌آباد) و ۸۵ درصد مطالبات مهران (بجز بخش صالح ) و ۱۰ درصد مطالبات شهرستان‌های دره شهر و آبدانان پرداخت شده است.

وی مطرح کرد  : استان ایلام در زمره اولین استان‌هایی است که فهرست‌بهای خرید گندم کشاورزان را بعد از ثبت در سامانه "سیفا" به بانک عامل کشاورزی برای پرداخت مطالبات ارسال می کند.

باباخانی یاد آور شد : شرکت غله و خدمات بازرگانی متولی خرید گندم از کشاورزان، ثبت میزان خرید روزانه در سامانه "سیفا" و ارسال فهرست‌بها به بانک عامل است و در واقع نقشی در پرداخت مطالبات ندارد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار